ماهان سرویس

به کانال تلگرام سایت ما بپیوندید
 
ماهان سرویس

فروش و پخش کلیه قطعات
ظرفشویی،لباسشویی
کولر گازی،ساید بای ساید
فروش انواع فیلتر های تصفیه آب اصلی
(آمریکایی-کره ای-سنگاپور)

تعمیر تخصصی و حرفه ای
دستگاه های یخ در بهشت ساز

اوگولینی UGOLINI
براس BRAS
اومکان OMCAN


انواع فن و ترموستات یخچال
انواع تایمر لباسشویی
انواع میکروسوییچ،هیدرواستات،تاخو
انواع پمپ های تخلیه و شیر برقی
انواع سیم کشی ها
انواع سنسور ها

09109109656
09355351211
مفتاحی

به کانال تلگرام سایت ما بپیوندید
 
به کانال تلگرام سایت ما بپیوندید
 

راهنمای خرید ماشین ظرفشویی بوش

پیمان | يكشنبه, ۲۰ تیر ۱۳۹۵، ۰۴:۴۷ ق.ظ

ماشین ظرفشویی، یک دستگاه خودکار است که ظرف های کثیف را می شوید و تمیز می کند؛ تنها کاری که باید انجام شود، این است که ماشین را پر از ظرف کنید، پودر شوینده را اضافه کنید، چرخه شست و شو را تنظیم کنید و دکمه روشن را فشار دهید.دراینجاقصدداریم توضیحات کلی راجع به ماشین های ظرفشویی به شمارایه دهیم:



 

انواع ماشین ظرفشویی بوش:

به طور کلی سه نوع ماشین ظرفشویی وجود دارد: ماشین ظرفشویی توکارB-IN، ماشین ظرفشویی رومیزی و ظرفشویی مبله.
ماشین ظرفشویی توکار را می توان زیر سینک ظرفشویی ، بین کابینت ها، زیر صفحه کابینتها بطور دائمی (البته تا زمانیکه کابینت ها را جابه جا نکنید) نصب کرد.

ماشین ظرفشویی رومیزی معمولا روی کابینت ها و... یا نزدیک سینک ظرفشویی در آشپزخانه قرار داده می شوند و به راحتی می توان آنها را جابه جا کرد. حتی ماشین ظرفشویی رومیزی را می توان در انباری نگهداری کرد و هنگام لزوم برای شستشوی ظروف در آشپزخانه نصب کرد. ماشین ظرفشویی احتیاج به شیر آبی برای ورود آب به دستگاه دارد همچنین لوله تخلیه آن نیز بایستی درون فاضلاب قرار گیرد.
 
ماشین ظرفشویی بوش با ظرفیت های پایین یا به صورت نیمه پر هم کار می کنند، ظاهر ماشین ظرفشویی ها هم برای هماهنگی با محیط آشپزخانه دارای تنوع زیادی است که می توانید به راحتی ماشین ظرفشویی مورد نیازتان را هماهنگ با آشپزخانه اتان انتخاب کنید.
امروزه دسترسی مصرف کنندگان به انواع ماشین ظرفشویی ها با برچسب های مختلف مصرف انرژی بیشتر شده است. برچسب انرژی لوازم الکترونیکی راهنمای خوبی برای انتخاب وسایل برقی مطابق با بهینه مصرف انرژی می باشد.
اخیرا سعی شده که در طراحی ماشین های ظرفشویی نوآوری در ظاهر، کارایی ، اصول بهداشتی و بهینه سازی در مصرف انرژی در نظر گرفته شود. ماشین ظرفشویی های مختلفی در برندهای متفاوت در بازار وجود دارند که تنوع زیادی در کارایی و طراحی ظاهری دارند. ماشین ظرفشویی هایی با کنترل گرهای حسی و لمسی از انواع جدید ماشین ظرفشویی ها هستند که در انواع متفاوت در رنگ و طراحی درب وجود دارند.


ویژگی جدید به کار گرفته شده در ماشین ظرفشویی بوش ، سنسورها هستند. نقش سنسور افزایش راندمان انرژی با تنظیم میزان آب مصرفی در ماشین ظرفشویی برای درجه ای از کثیفی ظروف می باشد. در بسیاری موارد این ویژگی تاثیری در گران شدن ماشین ظرفشویی ندارد.
ویژگی های جالب کاهش مصرف انرژی، شروع با تاخیر شستشو در برخی از مدلها هستند که به شما اجازه می دهند تا زمان هایی که نرخ انرژی پایین تر هست آنها را روشن کنید. این ویژگی همچنین باعث کاهش صدا در آشپزخانه می شود.

 
قابلیت هایی مثل قفسه های قابل تنظیم، قفسه بالایی متحرک و وجود فضاهای دندانه دار، تطبیق پذیری ماشین ظرفشویی را افزایش می دهد. بعلاوه، مدلهایی که سه کشو هستند نسبت به مدلهای قدیمی دو کشو برتری دارند. این طبقه کوتاه برای فنجانها یا سایر ظروفی که ارتفاع زیادی ندارند ایده آل است. بعضی از مدل ها طراحی بهتری برای سبد کارد و چنگال دارند که می توان سبد را برای استفاده بهتر از فضا به دو یا سه قسمت تقسیم کرد.

چقدر برای خرید ماشین ظرفشویی هزینه کنیم؟

اگر شما برای خرید ماشین ظرفشویی به بازار می روید، هزینه بیشتر برای خرید ظرفشویی، لزوما به معنای خرید بهترین ماشین ظرفشویی نیست. تعداد زیادی از ماشین ظرفشویی ها قیمت میانگینی دارند که بسیاری از آنها – نه همه اشان – تقریبا مشخصات و کاربردهای شان با ظرفشویی های گران قیمت یکی است. مثلا ، ما مدل معمولی یک برند لوکس را امتحان کردیم، که به خوبی بهترین مدل از برندی دیگر که قیمتش نصف برند لوکس بود، کارایی نداشت.
به طور کلی ما پی بردیم که قیمت گذاری ماشین های ظرف شویی تابعی از این اصول هستند: مدل های غیر تجملی را می توان کمتر از 2700هزار تومان خرید، مدل هایی که ویژگی های بیشتری دارند و عملکرد بهتری دارند قیمتشان بین 2700تا 3میلیون تومان است، و شما می توانید برای خرید برندهای لوکس تر با ویژگی ها و مشخصات بیشتر و جدیدتر 3میلیون و بالاتر هزینه کنید.

در مورد گارانتی ماشین ظرفشویی بوش هم مطمئن شوید که همه جزییات در گارانتی در نظر گرفته شده باشد ، گارانتی اکثر ماشین ظرفشویی ها یک سال شامل قطعات و تعمیرات می شود. برخی از برندها هم گارانتی دو ساله ر ا در نظر می گیرند، حتی بعضی از کارخانجات هم مدت های طولانی تر مثلا سه تا پنج سال را برای ضمانت محصول خود در نظر می گیرند.



چه چیزی ماشین ظرفشویی بوش را با ارزش می کند؟ شستن ظروف. هدف از خرید وسایل در خرید مهمترین عامل است.

این عامل کمک می کند که مدلی را که عمل شستشو، آبکشی - مطابق اصول بهداشتی-  را خوب انجام دهد، پیدا کنید.
وقتی ماشین ظرفشویی های مختلف را بررسی کردید، یک چک لیست می تواند کمک کند.
ماشین ظرفشویی های دارای چند بازوی آبپاش، دارای چرخه دمای بالا، دارای  گرمکن آب داخلی و دارای قابلیت دفع مواد غذایی را پیشنهاد می کنیم . برچسب انرژی ماشین های ظرفشویی کمک می کند تا مخارج کارکرد وسیله را حذف کنید. مطمئن شوید گزینه های اضافی برایتان مفید هستند یا نه. مثل حالت آبکشی و غوطه وری ظروف در آب و داشتن قفسه های قابل تنظیم با ارتفاع ظروف.
هنگام خرید به دنبال ماشین ظرفشویی بوش که دارای بیشترین بازوی آبپاش هستند بگردید. مدل های ارزان تر یک بازوی آبپاش دارند در حالیکه مدل های گران تر بیش از سه بازوی آبپاش دارند.
نکته مهم دیگر این است که آبی که ظروف با آن شسته می شود واقعا داغ باشد . در حقیقت، برای تاثیر بیشتر مواد شوینده توصیه می شود دمای آب بیش از 55 درجه سانتی گراد باشد و منابع دیگر توصیه می کنند که دمای آب بیش از 70 درجه سانتی گراد باشد.
اگر به دنبال کاهش مصرف انرژی هستید مدلی را انتخاب کنید که سیستم شستشو با تاخیر داشته باشد و خودش به طور اتوماتیک در ساعاتی که پیک مصرف انرژی نیستند روشن شوند. البته ساکنین خانه در این ساعات در منزل حضور دارند، بنابراین برای اینکه آرامش آنها بهم نخورد ، مدل های عایق دار و کم صدا را انتخاب کنید.

 
 
قبل از اینکه برای خرید ماشین ظرفشویی بوش  اقدام کنید چند سوال از خود بپرسید:


چند بار در روز از ماشین ظرفشویی استفاده خواهید کرد؟


اگر شما می خواهید چند بار در روز از ماشین ظرفشویی استفاده کنید، مدلی را خریداری کنید که سیستم شستشوی سریع داشته باشد و ویژگی گرمایش حرارتی برای خشک کردن سریع ظروف را داشته باشد.
 
آیا شما علاقه مند به آشپزی و شیرینی پزی هستید یا معمولا زیاد مهمانی دارید؟


مدلی را انتخاب کنید که در آن قفسه ها قابل تنظیم باشند تا سینی های فر و سینی های پذیرایی در قفسات جا شوند.
 

در شرایط معمولی چقدر طول خواهد کشید تا ماشین ظرفشویی بوش پر شود؟


اگر چند روز طول بکشد تا ظرف کافی برای تکمیل ظرفیت ماشین ظرفشویی جمع شود، بهتر است مدل هایی را که برنامه نیمه شور یا نیمه ظرفیت دارند را برای خرید انتخاب کنید.
 

اعضای خانواده شما زیاد هستند؟


اگر شما دارای خانواده بزرگ و پر جمعیتی هستید و دارای عروس و داماد و نوه هستید، انتخاب یک ماشین ظرفشویی  بوش با بالاترین ظرفیت را توصیه می کنیم. البته توجه کنید که قفسات قابل تنظیم و جای زیاد برای قرار دادن ظروف در ابعاد بزرگ کمک می کنند تا تعداد زیادی ظرف را به یکباره بشویید.