ماهان سرویس

به کانال تلگرام سایت ما بپیوندید
 
ماهان سرویس

فروش و پخش کلیه قطعات
ظرفشویی،لباسشویی
کولر گازی،ساید بای ساید
فروش انواع فیلتر های تصفیه آب اصلی
(آمریکایی-کره ای-سنگاپور)

تعمیر تخصصی و حرفه ای
دستگاه های یخ در بهشت ساز

اوگولینی UGOLINI
براس BRAS
اومکان OMCAN


انواع فن و ترموستات یخچال
انواع تایمر لباسشویی
انواع میکروسوییچ،هیدرواستات،تاخو
انواع پمپ های تخلیه و شیر برقی
انواع سیم کشی ها
انواع سنسور ها

09109109656
09355351211
مفتاحی

به کانال تلگرام سایت ما بپیوندید
 
به کانال تلگرام سایت ما بپیوندید
 

بررسی تخصصی جاروبرقی سامسونگ مدل KING 18

پیمان | يكشنبه, ۸ اسفند ۱۳۹۵، ۱۲:۵۱ ب.ظ

بر هیچ‌کس پوشیده نیست که جاروکردن از کارهای الزامی در هر مکانی است؛ چه خانه، چه اداره، چه مغازه. استفاده از جاروی مناسب می‌تواند این کار مهم را ساده کند. جاروهای دستی و در نوع پیشرفته مکانیکی، این روزها دیگر جایی در زندگی ندارند و جاروبرقی‌ها جای آن‌ها را گرفته‌اند. جاروبرقی‌های امروزی یا مخزنی هستند یا کیسه‌ای که هرکدام مزایا و طرفداران خود را دارند. جاروبرقی سامسونگ مدل KING-18 در گروه جاروبرقی‌های کیسه‌ای دسته‌بندی می‌شود.

جاروبرقی «سامسونگ» مدل «KING-18 » از کاربردی‌ترین‌های عرضه‌شده توسط این شرکت است. این جاروبرقی ظاهر زیبایی دارد و علاوه‌بر ظاهر جذاب، امکانات فراوانی هم دارد که باعث بهبود و افزایش عملکرد آن می‌شود. این جاروبرقی بدنه‌ی پلاستیکی باکیفیت دارد که در جلوی آن دستگیره‌ای برای حمل در نظر گرفته ‌شده است. محل اتصال خرطومی طوری طراحی ‌شده است تا لوله‌ی خرطومی چرخش 360 درجه داشته باشد و محدودیت کاربری دستگاه کم شود. دسته‌ی لوله، طراحی مناسبی دارد و خرطومی با خمی ملایم به لوله‌ی فلزی تلسکوپی متصل شده است. لوله‌ی تلسکوپی بسته به قد کاربر تنظیم می‌شود تا استفاده از آن راحت شود. پارویی از نوع ساده است و با پدال روی آن برای استفاده روی فرش یا پارکت و سنگ تنظیم می‌شود. روی بدنه‌ی جارو نشانگر پربودن مخزن نیز در نظر گرفته ‌شده است. در قسمت انتهایی جارو، دسته‌ی تنظیم قدرت جارو به‌صورت کشویی در نظر گرفته‌ شده است و در چهار حالت فعالیت دستگاه را کنترل می‌کند. دکمه‌های پدالی روشن و خاموش در یک سمت و سیم‌جمع‌کن هم در سمت انتهایی جارو تعبیه شده‌اند. سیم بلند جارو باعث می‌شود تا شعاع کاری دستگاه بیشتر و استفاده از آن راحت‌تر شود. سری‌های متنوع دستگاه روی بدنه و در فضای مخصوص قرار می‌گیرند تا در زمان مورد نیاز به انتهای لوله یا خرطومی اضافه ‌و استفاده شوند. فیلتر سایکلون همراه جارو هم که به‌صورت یک بطری است، می‌تواند به لوله‌ی جارو متصل شود تا گردوخاک را در خود جای دهد. سامسونگ از تولید و عرضه‌کنندگان معتبر و شناخته‌شده‌ی لوازم‌خانگی برقی است که با ارائه‌ی محصولات خوش‌ساخت، مشتریان را به سمت خود جذب کرده و با ارائه‌ی خدمات پس از فروش، آن‌ها را راضی نگه‌ داشته است.

بر هیچ‌کس پوشیده نیست که جاروکردن از کارهای الزامی در هر مکانی است؛ چه خانه، چه اداره، چه مغازه. استفاده از جاروی مناسب می‌تواند این کار مهم را ساده کند. جاروهای دستی و در نوع پیشرفته مکانیکی، این روزها دیگر جایی در زندگی ندارند و جاروبرقی‌ها جای آن‌ها را گرفته‌اند. جاروبرقی‌های امروزی یا مخزنی هستند یا کیسه‌ای که هرکدام مزایا و طرفداران خود را دارند. جاروبرقی سامسونگ مدل KING-18 در گروه جاروبرقی‌های کیسه‌ای دسته‌ بندی می‌شود.

جاروبرقی سامسونگ مدل KING-18 طراحی ساده و زیبایی دارد. بدنه از مواد پلاستیکی باکیفیت و در دو رنگ سفید و زرشکی ساخته‌ شده است.

چهار چرخ کوچک در زیر جاروبرقی قرار دارد. چرخش 360 درجه‌ای این چرخ‌ها حرکت دستگاه را بسیار ساده و روان می‌کند.

دکمه‌های بزرگ خاموش و روشن کردن و سیم‌جمع‌کن، در قسمت عقبی جارو و روی آن قرار گرفته‌اند و بین این دو دکمه، دکمه کشویی تنظیم قدرت موتور نصب ‌شده است.

در قسمت میانی بدنه و روی دستگاه، نشانگر کوچکی تعبیه‌ شده که در صورت پرشدن مخزن به کاربر هشدار می‌دهد.

مخزن ها

با استفاده از کیسه‌ی جاروبرقی 4لیتری، دفعات تخلیه‌ی کیسه کاهش‌ می‌یابد؛ درنتیجه امکان جاروکشی طولانی‌تر ممکن می‌شود. همراه دستگاه چند عدد کیسه (پاکت) یک‌بارمصرف عرضه شده است و پس از پر شدن آن باید دور انداخته شود.

 

قدرت مکش در جاروبرقی‌های معمولی به‌تدریج و به ‌موازات پرشدن کیسه کاهش می‌یابد. سامسونگ راهکاری خلاقانه ارائه کرده است و فیلتر سایکلون یا چرخشی را هم تولید و عرضه کرده است. درون فیلتر سایکلون، ابتدا ذرات بزرگ‌تر و سنگین‌تر جدا می‌شوند و این امکان را برای استفاده‌ی بهینه از فضای داخل کیسه‌ی جاروبرقی و قدرت مکشی قوی و یکنواخت را فراهم می‌سازد. فیلتر سایکلون، که به‌نحوی مناسب، کنار دسته‌ی جاروبرقی تعبیه‌ شده است، به‌راحتی به بیرون و داخل می‌لغزد و دسترسی به آن، حتی هنگامی‌که جاروبرقی در حالت ایستاده قرار دارد آسان است؛ کافی است آن را بپیچانید تا بیرون بیاید و آن را تخلیه کنید و با یک پیچ دیگر جا بیندازید.

پارویی و دیگر سری ها

پاروی اصلی جاروبرقی سامسونگ مدل KING -18 بسیار ساده است و یک دکمه برای خارج و داخل کردن برس‌های ریز زیرین دارد. همراه این دستگاه سه سری خصوص مبل، سری برس دار و سری گوشه‌ها و درزها عرضه می‌شود. این سه سری را در محفظه‌ای روی دستگاه می‌توان جای داد.

لوله تلسکوپی

شعاع کارکرد

این جارو با دارابودن سیم برقی بلند، حدود 7 متر، به همراهی خرطومی، لوله فلزی تلسکوپی و قدرت مانور دستگاه شعاع کارکردی بیش از 10 متر دارد. با توجه به قدرت دستگاه و کم‌شدن محدودیت برای نزدیک‌بودن به پریز برق، می‌توان زمان استفاده از جاروبرقی را افزایش داد.

از مزایای جاروهای سامسونگ، لوله‌ی تلسکوپی آن‌هاست. با اینکه شرکت‌های مختلف و تقریباً تمام جاروبرقی‌های امروزی دارای لوله‌ی تلسکوپی هستند؛ ولی سامسونگ تغییر اندازه‌ی لوله فلزی را بسیار راحت کرده و فقط با کشیدن قطعه‌ی مربوطه در میانه‌ی لوله‌ی فلزی به هر سمت، تغییر طول اتفاق می‌افتد. بعد از استفاده از دستگاه لوله تلسکوپی به همراه پارویی را می توان در دو حالت به پشت و زیر دستگاه متصل کرد.

فیلترها

استفاده از سیستم Cyclone در گام اول گردوغبار را در خود نگه می‌دارد. هوای مکیده‌شده به همراه سایر آشغال‌ها به داخل مخزن رفته و در کیسه به دام می‌افتند. مابقی هوای خروجی از فیلترهای  نانوسیلور و فومی رد شده و هوای تمیز از دستگاه خارج می‌شود. به‌این‌ترتیب هوای خروجی از جاروبرقی عاری از گردوخاک خواهد بود.

بخریم یا نخریم؟؟

سامسونگ از تولیدکنندگان برجسته و مهم لوازم‌خانگی برقی در جهان است. محصولات باکیفیت و کارآمد به همراهی خدمات پس از فروش مناسب در کشورهای مختلف، انتخاب کالاهای این شرکت کره‌ای را ساده کرده است. در مورد صدای جارو نباید انتظار یک جاروبرقی ساکت را داشت؛ و صدای این دستگاه نسبتا زیاد است. البته تمیزکردن فیلترها و خالی‌کردن مخزن، به کم‌شدن صدا کمک می‌کند. توان این دستگاه در رنج نرمال قرار دارد ولی قدرت مکش این دستگاه قابل مقایسه با دستگاه‌هایی است که  توان بسیار بیشتری دارند. شاید تنها ضعف این جاروبرقی، نداشتن کنترل قدرت موتور یا دکمه‌های خاموش و روشن روی دسته آن باشد که برای بسیاری قابل‌اغماض است و ترجیح می‌دهند دستگاهی با قیمت کمتر اما پرقدرت و کارآمد بخرند و در مقابل از برخی آپشن‌ها چشم‌ پوشی کنند.

برای اطلاع از دیگر مدل های جاروبرقی های سامسونگ میتوانید دفترچه راهنمای زیر را مطالعه فرمایید.

دفترچه راهنمای جاروبرقی های سامسونگ

  • پیمان